Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 8000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 4016
Хэмжээ 1.44 MB
Нийтлэгч tegshee
Ангилал
Курсын ажил
Бичигдсэн он 2020
Огноо 2021-01-05
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс
Файлын агуулга
АГУУЛГА ОРШИЛ : ҮНДЭСЛЭЛ: Хэлэлцүүлэг ТҮЛХҮҮР ҮГ: Хүүхэд хэдийд хаана хөгждөг вэ? Сурагч ямар тохиолдолд сурах үйлдлүүдийг ухамсартай, дуртай хийх вэ? Багш нар яагаад хичээлийнхээ 80 орчим хувийг самбар шохойгоор явуулдаг вэ? СУДАЛГААНЫ БҮТЭЦ: НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ. ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙГ ХӨГЖЛИЙГ СУДЛАХ судалгааны аргачлал 1.1 ХҮҮХДИЙН ХӨГЖЛИЙН ТУХАЙ ОЙЛГОЛТ: 1.2 СУДАЛГАА №1. Сурагчийн төлөвшил Хүүхэд нэг бүрийн эзэмшсэн мэдлэг чадварын ахиц Авъяасыг нээн хөгжүүлэх Эрүүл мэнд Дүгнэлт1: Хүүхдийг судлах нь хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэхийн суурь үндэс ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ. ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙГ ХӨГЖҮҮЛЭХ СУРГАЛТЫН АРГА, ТЕХНОЛОГИ 2.1 СУДАЛГАА №2. Хүүхэд хэдийд хаана хөгждөг вэ? СУДАЛГАА №2-ийн дүгнэлт: Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлнэ гэдэг нь хоцрогдолгүй сургах гэдэгтэй утга нэг юм. 2.2 СУРГАЛТЫН АРГЫН ТУХАЙ ОЙЛГОЛТ, ОНОЛ 2.3 СУДАЛГАА.№3 Сурагч ямар тохиолдолд сурах үйлдлүүдийг ухамсартай, дуртай хийх вэ? СУДАЛГАА №3-ийн дүгнэлт:Алтан дүрэм Алтан дүрэмд тохирох ажил дээрх жишээ 2.4 СУДАЛГАА.№4. Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэхийн тулд сургалтын ямар арга хэрэглэвэл зохихыг судалсан судалгаа Судалгааны зорилго Судалгааны зорилт Судалгааны хамрах хүрээ Судалгааны объект Судалгааны арга Судалгааны таамаглал Судалгаанд оролцогчдын ерөнхий мэдээлэл Судалгааны явц Судалгааг дүгнэх аргачлал Судалгааны үр дүн Судалгаанаас гарах дүгнэлт: Багш нар яагаад хичээлийнхээ 80 орчим хувийг самбар шохойгоор явуулдаг вэ? ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ. ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙГ ХӨГЖҮҮЛЭГЧ СУРГАЛТЫН ХЭРЭГЛЭГДЭХҮҮН 3.1.СУДАЛГАА №5. Сургалтын аргуудад сургалтын хэрэглэгдэхүүнүүдийг ашиглах байдлыг судалсан судалгаа 3.2.СУДАЛГАА №6. Сургалтын хэрэглэгдэхүүнийг бэлтгэх хугацааны судалгаа Дүгнэлт 4: СУДАЛГАА №5. СУДАЛГАА №6. Энэ судалгаануудаас ихэнх хэрэглэгдэхүүнийг бэлтгэхэд цаг хугацаа их ордог учраас бид уламжлалт аргаа сонгоод байдаг юм байна. Иймд самбар шохойгоор явуулдаг юм байна. Шийдвэрлэх гарц байна уу? ДӨРӨВДҮГЭЭР БҮЛЭГ. ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙГ ТАРААХ МАТЕРИАЛ АШИГЛАН ХӨГЖҮҮЛЭХ 4.1. Дүгнэлт 5: СУДАЛГАА №5. СУДАЛГАА №6 4.2. ТАРААХ МАТЕРИАЛЫН САН Судалгаанаас гарах ерөнхий дүгнэлт Судалгаанаас гарах санал: НОМЗҮЙ: Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
tegshee Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|